Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tråden


Jup, det här är trådarnas tråd. Bokstavligen. Här skriver ni vilka trådar ni gillar mest, helt enkelt. Motivering är ett måste och ni får gärna inkludera en länk till tråden i fråga.

För variationens skull så finns det en helig regel som alla måste följa slaviskt.

"Midnight Club"-tråden/trådarna får inte nämnas här.

Over.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar The One And Only:
FÖRST.


Varför detta?

Denna tråden!

Den gillar jag starkt. Motivering: Har gett mig många skratt.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Citerar Damien Rice:
Infraröds tråd godkändes inte, så jag tvivlar att denna kommer göra det.

http://gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=123808&amp
;page=1&l

ast=2009-01-18+21%3A29%3A13


Lite dumt, vore bra för medlemmar som kanske inte känner till alla bra trådar. Den tråden har inte heller samma koncept då man i den ska "tycka till" om vilken tråd som helst och inte bara de man tycker är bäst.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Matheew:
Varför detta?


Åhå. Läste inte startinlägget så noga, läste bara rubriken och antog att det var någon sorts skämttråd. Sorry.

Men jo, jag håller med, den här är en av de trådar jag gillar mest.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Rollin - Var riktigt kul att kolla i.

Led mig till Tårtan - Självgod som jag är gillar jag tråden, den blev över min förväntan med en hel del bra bidrag.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Rollin - Var riktigt kul att kolla i.


Undrar varför den plötsligt blev så inaktiv...
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
GTA IV- tråden. Det töcker jag facktsits, lään.
Puff, puff...
  • 0
Om jag får säga mitt så tycker jag att Anime-tråden är en av de just nu bästa trådarna. Lagom bra tempo i skrivandet och oerhört snabb respons från folket som hänger där. Dessutom är alla där någorlunda kunniga inom ämnet samt vänliga och villiga att dela med sig av kunskapen, så för en newbie som jag så är det himmelen. Tack till Hydra, Strife, dbmmm och ni andra (ni vet vilka ni är) som håller tråden igång.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Datortråden.. Jag vet inte hur många personer jag hjälpt med sina nuvarande datorer eller blivande, jag har än så länge lagt upp lite över 40st riggar som jag satt ihop som ska vara köpråd till de som läser. Och jag älskar det! Underbart att få hjälpa folk inom något ämne där du är riktigt kunnig. Konstigt nog har jag "bara" 4 stjärnor och man får sällan ett "tack" efter att man hjälp någon, men det skiter jag i, det är kul att hjälpa folk med sina datorer imo. Användarna som hänger där är dessutom riktigt trevliga och hjälpsamma.
  • 0
(Smygbump )

Just nu tycker jag att Fat Princess tråden, *host* som jag skapade förövrigt *host*, är bland de bästa. Mycket tack vare min fellow prinsess-matare Aiklund. Visserligen är vi få i tråden men det bidrar ju till mysfaktorn (lolwut?).

DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Alkohol-tråden är skön och avslappnad.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Alkohol-tråden är skön och avslappnad.


Så passande. ;p
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Jag gillar inte Stockholmsträfftråden just nu, då några mongon fått för sig att skriva ner listan om och om igen där även mitt nick nämns, vilket i sin tur leder till att jag inte kan söka på mitt nick.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Kärlekstråden gillar jag!
kädR
  • 0
Citerar Freddas:
Jag gillar inte Stockholmsträfftråden just nu


Du ska skriva om de trådar du gillar.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Putteman:
Kärlekstråden gillar jag!

Jag med! Speciellt igår! ^^

Tills Iqaros kom...
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Tills Iqaros kom...



Dock så visste vi att det bara var en tidsfråga innan nån mod skulle dyka upp. ^
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Citerar Echo lake:
Dock så visste vi att det bara var en tidsfråga innan nån mod skulle dyka upp.

Undrar vad de gjorde innan. Vi hann lixom fylla 15 sidor samt att både jag och Andolini skrev på Live Feeden angående On/Off Topic.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Tills Iqaros kom...


True dat.
Prying open my third eye.
  • 0
Borderlands-tråden is the shajt. :3
-Juicy
  • 0
Citerar The Vision:
Tills Iqaros kom...


  • 0
omg så coolt namn på tråden
det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • 0
Alla lek trådar^^
Battlefield 3
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
"Jag med! Speciellt igår! ^^

Tills Iqaros kom..."


Och på grund av den texten så kunde jag nu uppmärksamma den här tråden också, och förstöra det roliga en gång till! :D WiiiI!