Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Download tråden


Innan du skriver i tråden skall du veta GR's forumregler speciellt denna
"Inga tips om olaglig piratkopiering" Du får heller inte länka till uppenbara virusfiler.

I denna tråd diskuterar vi och tipsar om LAGLIGA Downloads av all sort det kan vara Demovertioner av spel låtar. Ja diskutera på.

De bra sidor jag vet är:
http://www.gamershell.com/
Kom ihåg att GameReactor också har Demos och Patches

Du får gärna tipsa om Nerladdningar man ska undvika PGA virus men du får ej länka till dem!
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Nästan alla spionprogram är gratis
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Ironfist00:
Nästan alla spionprogram är gratis


Just därför ska man alltid virussöka programvaran
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Jag förstår inte riktigt syftet med tråden. Behöver man ladda ner något så gogglar man det väl bara?
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Citerar Matheew:
Jag förstår inte riktigt syftet med tråden. Behöver man ladda ner något så gogglar man det väl bara?


Man kan ju tipsa om bra musik som finns att tanka gratis också. Anamanaguchi's skiva Dawn Metropolis får väl nästan betraktas som freeware då bandet själva la upp musiken på Waffles.fm (privat torrenttracker) som free leech-torrent. Hur det än är med rättigheterna så borde man knappast bli jagad av någon om man tanker den skivan. Så tanka den om ni gillar chiptune/bitpop.

Här har ni den i V0-kvalitet:

http://thepiratebay.org/torrent/4750461/Anamanaguchi_-_2009_-_
Dawn_Metropolis_(V0)
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Moby lägger upp vissa låtar gratis på Facebook mm. Har tyvärr inte lust att länka.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Freddas:
själva la upp musiken på Waffles.fm (privat torrenttracker) som free leech-torrent.


Det är snyggt gjort.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
  • Wox
  • Wox
Spelrelaterade downloads går skitsnabbt att ladda ner här:

www.fz.se
Är det bara jag som tänker på fiskar?
  • 0
Citerar Wox:
Spelrelaterade downloads går skitsnabbt att ladda ner här:

www.fz.se


hittar inga
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Citerar MatApan:
hittar inga

Fz.se/filer.

Kan tipsa om Last.fm som har en hel del gratis musik. Där går det att fynda.
  • 0
På PC Gamer's tjänst DVD Gamer så kan man ladda ned demos.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Ja ladda just ner Area 51 lagligt jäkligt mycket underhållning... För pengarna alltså
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Citerar Darthinator:
På PC Gamer's tjänst DVD Gamer så kan man ladda ned demos.


Man måstet prenumererar på tidningen för att kunna ladda, alltså så är det inte gratis.
  • 0
Nya Driverspelets demo finns att ladda ner på xbox live det är ganska bra tidsfördriv, Grooveshark är inget download men en konkurent till spotify som är värd att ge en chans
Om apan själv får bestämma!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!