Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad tror ni om spelåret 2009?


I år 2008 ser det ut att bli ännu ett fantastiskt spelår. Men nästa år ser också väldigt bra ut redan nu. Det kommer massa stora titlar som; Resident Evil 5, Killzone 2, Halo Wars, Alan Wake, mm. Vilken titel ser ni mest fram emot?

Själv måste jag nog säga Killzone 2. Och jag har inte ens en PS3. Av de trailers jag sett så kommer detta äga.
Free Agent
  • 0
Om Crysis 2 kommer så är det det, annars så Halo Wars.
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Jag hoppas på BioShock 2 faktiskt, men Alan Wake vore inte heller dumt
  • 0
tycker också killzone 2 verkar väldigt hett. men samma här, äger ingen ps3
Strange becomes mundane
  • 0
Efter allt som kommer ha kommit i år e jag faktiskt nöjd...
Fallaout 3 annars är vad jag tyker ser smaskigt ut

Tillagt 2008-08-03 10:35:
vill däremot se lite mer spel filmer annars som bioshock filmen och halo filmen, dem längtar jag varmt efter

Tillagt 2008-08-03 10:37:
wow ingen här en sålänge äger en ps3, själv har jag en 360!
ni andra då
  • 0
Alan Wake kan bli riktigt bra.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Resident Evil 5 släpps, vilket tyder på att det troligtvis inte bara blir det bästa spelåret någonsin, utan även det bästa året över huvud taget. Annars finns det ju andra titlar som verkar lockande också, men de kommer alla att upphöra att existera, för min del, när jag får mina fingrar på Resident Evil 5.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Portal 2, Iam Alive, Mass Effect 2, Bayonetta med flera. 2009 ser ut att bli ett bra år även om 2008 är det bästa hittills med GTA IV, Soul Calibur IV och Spore
  • 0
Mafia II, HL 2: Episode 3, Mass Effect 2, RE 5, Champions Online etc. Hur många spel som helst juh. Nästa år lär bli fantastisk.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Mafia II? Kommer inte det detta år?
  • 0
Dragon Age är nog det som jag förväntar mig mest utav.

Även "Alan Wake", "Disciples III: Renaissance", "Starcraft II" (om det ej kommer sent 2008 ), "Gray Matter", "Beyond Good & Evil 2", "Arcania: A Gothic Tale" och "Deus Ex 3" är några som känns lovande.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
För min del är det utan minsta tvekan God of War 3 och Tekken 6.
The fuzz is here!
  • 0
Gears of War 2 är jag mest sugen på.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
  • Deru
  • Deru
Mafia II kommer iår

Tillagt 2008-08-03 12:13:
Gears of War 2 kommer väl också iår?
.....Boo!
  • 0
Det kvarstår och ser. Överlever man hela året så är det ett bra år. Men detta året är ju inte ens slut heller.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0
Att ni inte lär er att alla spelår är bra år.

Kan det vara så att Diablo III och Sonic Unleashed kommer? Eller något superbra Wiispel som ett exklusivt Starwars med Wiimotionplus. Då snackar vi ett dyrt år.
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Tyvärr så ser det inte särskilt ljust ut på Wii-sidan.

Inte ett spel som intresserar mig, förutom GH 4.
  • 0
Hoppas Nintendo visar upp Pikmin,Zelda,Kid Icarus och Punch-Out. Pikmin och Zelda är bekräftade och Kid Icarus och Punch-Out har nästan blivit bekräftade av Miyamoto.

Annars lär vi ha ett skitår som 2008. (Asså från Nintendo, finns några väldigt bra tredjepart som kommer)
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
enda jag hoppas på är Resident evil 5, annars så är det lugna gatan för mig när det gäller spel.
Oersättlig
  • 0
Ser mycket fram emot Alan Wake och Empire: Total War.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Förhoppningsvis så kommer Diablo III 2009, och om det gör det (vilket inte är så troligt) så kommer nästa år vara det bästa någonsin.
  • 0
Portal 2, Kingdom Hearts: Birth by Sleep och Resident Evil 5 är de spel som är högst upp på min önskelista. Och alla släpps 2009 (hoppas jag).
Det är hemskt och kul på samma gång. Ungefär som barnsoldater.
  • 0
Måste säga Killzone 2, trots E3 trailern 2005 så litar jag på Guerilla och SCEE.
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Ehh..? Behöver jag säga något mer än... RESIDENT EVIL 5? Det är det enda spel som jag tror kommer äga som tusan.
Lämnat GR.
  • 0
Resident Evil 5 kommer göra 2009 ett underbart år.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!